Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Mazowieckim

Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki

 

Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - zastępca głównego księgowego

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Maz. ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:

ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Maz. ul. Św. Antoniego 41

I. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4) znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków;

5) wykształcenie wyższe ekonomiczne lub podyplomowe ekonomiczne,

6) znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,

7) znajomość przepisów prawa: ustawy o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości,

8) przynajmniej 3 letni staż pracy w księgowości budżetowej, 9) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.

II. Wymagania dodatkowe:

1) osoba ubiegająca się na stanowisko zastępcy głównego księgowego powinna posiadać wiedzę w zakresie specyfiki pracy w dziale księgowym;

2) doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej;

3) znajomość funkcjonowania jednostek budżetowych;

4) posiadanie zaświadczeń lub certyfikatów potwierdzających ukończenie szkoleń z zakresu księgowości;

5) posiadanie doświadczenia na stanowisku księgowego jednostki budżetowej lub zakładu budżetowego lub pracownika działu finansowo-księgowego jednostki pomocy społecznej;

6) znajomość specyfiki pracy pomocy społecznej;

7) posiadanie umiejętności sporządzania sprawozdań i analiz;

8) umiejętność sprawnej obsługi komputera, w tym posiadanie umiejętności biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi: środowisko Windows, pakiet Office, programów księgowych – Księgowość Budżetowa (Groszek), Kadry i Płace (Groszek), Bestia;

9) posiadanie doświadczenia w zakresie zasad rozliczania dotacji z budżetu państwa oraz sporządzania sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizowanych zadań;

10) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) bieżące kompletowanie i dekretowanie dokumentów księgowych dotyczących placówek opiekuńczo-wychowawczych typu rodzinnego, zwanych dalej „placówkami” wraz z całą ewidencją księgową w programie finansowo-księgowym, zgodnie z zakładowym planem kont i obowiązującą klasyfikacją budżetową;

2) sporządzanie list płac, rozliczeń płacopochodnych dotyczących placówek i prowadzenie pełnej dokumentacji w tym zakresie;

3) sporządzanie sprawozdawczości finansowej z wykonania budżetu placówek;

4) kontrolowanie prawidłowości wydatków budżetowych w zakresie świadczeń udzielanych na podstawie ustawy pomocy społecznej oraz ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;

5) dekretowanie dokumentów księgowych wpływających do PCPR zgodnie z zakładowym planem kont i obowiązującą klasyfikacją budżetową;

6) prowadzenie wszelkich spraw związanych z centralizacją VAT, w tym również sporządzanie comiesięcznych deklaracji;

7) sporządzanie rocznych planów kontroli finansowej w jednostkach i organizacjach finansowych, bądź wspieranych przez Centrum;

8) zatwierdzanie do wypłaty wszelkich dyspozycji w zakresie środków otrzymywanych z PFRON;

9) sporządzanie przelewów w zakresie wypłat bezgotówkowych.

IV. Warunki zatrudnienia:

1) forma zatrudnienia: umowa o pracę;

2) wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy;

3) lokalizacja miejsca pracy: głównie w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Maz. (ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Maz.); na parterze w budynku dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością;

4) praca przy komputerze.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu maju 2021 roku przekroczył 6%.

V. Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV) ze szczegółowym przebiegiem kariery zawodowej wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych;

2) list motywacyjny;

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – załącznik nr 1;

4) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;

5) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie – świadectwa pracy;

6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego– załącznik nr 2;

7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie przygotowawcze o przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8) w celu skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;

9) klauzula informacyjna do celów rekrutacji – załącznik nr 3.

Kopie dokumentów muszą zostać poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Miejsce i termin złożenia dokumentów:

1. Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Maz. ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Maz. pok. 27 (sekretariat) w terminie do dnia 2 lipca 2021 roku.

2. Dokumenty należy złożyć osobiście bądź też dopuszcza się możliwość przesłania dokumentów pocztą tradycyjną (liczy się data wpływu do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Maz.) w kopercie z dopiskiem: „nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze zastępcy głównego księgowego”.

3. Dodatkowe informacje dotyczące ogłoszenia można uzyskać osobiście lub telefonicznie w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Maz. ul. Św. Antoniego 41, pok. 26, telefonicznie pod numerem telefonu 44 725 14 60 w godzinach 8.00 – 16.00.

4. Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Maz. zastrzega sobie prawo do:

- odwołania konkursu bez podania przyczyny,

- nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.

Jan Andrzej Więckowski

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Maz.

Załączniki:

Informacje

Liczba wyświetleń: 133
Utworzono dnia: 22.06.2021

Historia publikacji

  • 09.07.2021 16:05, Agnieszka Chodera
    Dodanie załącznika: Informacja o wynikach naboru
  • 22.06.2021 08:45, Agnieszka Chodera
    Dodanie załącznika: Załączniki do ogłoszenia o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
  • 22.06.2021 08:44, Agnieszka Chodera
    Dodanie dokumentu: Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - zastępca głównego księgowego

Elektroniczna Skrzynka Podawcza