Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Mazowieckim

Zapytanie ofertowe na świadczenie usług w zakresie bhp i ppoż

Utworzono dnia 29.11.2022

Tomaszów Maz. dnia 29 listopada 2022 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE NA ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE BHP I PPOŻ

I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Maz. ul. Św. Antoniego 41 97-200 Tomaszów Mazowiecki

II. Termin wykonania zamówienia:

Od dnia 01.01.2023 do 31 grudnia 2025 r.

III. Tryb udzielenia zamówienia:

Zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz.2019 z poźn. zm.)

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego nadzoru w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Maz. oraz dwóch placówek opiekuńczo-wychowawczych typu rodzinnego działających na terenie powiatu tomaszowskiego, a w szczególności:

1. Zakres świadczenia usług w zakresie BHP wynika z § 2 ust. 1 oraz § 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 1997 r., nr 109, poz. 704 z późn. zm.) i będzie polegał w szczególności na:

a. doradztwie w zakresie obowiązujących przepisów i zasad BHP;

b. pełnej obsłudze postępowań powypadkowych;

c. ocenie i dokumentacji ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy (w tym przygotowanie aktualizacji opisu ryzyka);

d. okresowych przeglądach stanu BHP (warunków pracy oraz przestrzegania przepisów);

e. audycie z zakresu BHP;

f. bieżącym informowaniu i pełnego doradztwa w zakresie nowowprowadzonych przepisów i norm.

g. co najmniej 2 wizyt 1-godzinnych w miesiącu w siedzibie PCPR.

2. Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP (wstępnych i okresowych) wraz z ich dokumentowaniem dla pracowników, osób skierowanych na staże i nowo zatrudnionych w latach 2023-2025 w formie instruktażu w siedzibie PCPR.

3.1. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Maz. liczy 18 pracowników, w tym:

a. 1 osoba pełniąca funkcję pracodawcy,

b. 1 osoba pełniąca funkcję kierowniczą,

c. 9 osób pracujących na stanowiskach administracyjno-biurowych,

d. 2 pracowników socjalnych

e. 5 pozostałych pracowników

3.2. W dwóch placówkach opiekuńczo-wychowawczych typu rodzinnego zatrudnionych jest 7 pracowników, w tym:

a. 2 osoby pełniące funkcję pracodawcy,

b. 5 wychowawców.

IV. Warunki udziału w postępowaniu

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonywał należycie, co najmniej 2 usługi polegające na kompleksowym nadzorze BHP, wykonane na podstawie odrębnej umowy każda.

b. Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym trenerem posiadającym wiedzę i kwalifikacje formalne do przeprowadzenia szkoleń BHP oraz w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przeprowadził co najmniej 10 szkoleń BHP (wstępnych i okresowych) na podstawie odrębnych umów każde.

c. Zobowiązują się do wykonania zamówienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w składanych ofertach.

V. Kryteria oceny ofert

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

1) Cena brutto, obliczana w ten sposób, że maksymalną punktację 90 punktów otrzymuje Wykonawca, który zaoferował najniższą cenę. Pozostali wykonawcy otrzymują punktację obliczoną wg wzoru:

NC x 90/C

gdzie:

NC – najniższa zaoferowana cena

C – cena oferty punktowanej

Wynik podawany jest w zaokrągleniu do 1 miejsca po przecinku.

2) Doświadczenie Wykonawcy w realizacji usług kompleksowego nadzoru BHP i prowadzenia szkoleń BHP – 10 %.

Punkty za kryterium „Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń BHP” zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 10 punktów, na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt V. 1.a, 1.b

Zamawiający dokonując oceny ofert w oparciu o przedmiotowe kryterium będzie przyznawał punktację Wykonawcy wg następującej skali:

2 usługi i 10 szkoleń – 0 pkt

2 usługi i więcej niż 10 szkoleń – 2 pkt

3 usługi i więcej niż 10 szkoleń – 5 pkt

4 usługi i więcej niż 10 szkoleń – 7 pkt

Więcej niż 4 usługi i więcej niż 10 szkoleń – 10 pkt

Za kryterium „doświadczenie” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 10 pkt Na ocenę końcową oferty danego Wykonawcy składa się suma punktów z obu kryteriów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, zawierająca wszystkie wymagane informacje, złożona przez Wykonawcę spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz która otrzyma najwyższą łączną liczbę punktów.

VI. Sposób przygotowania oferty

1. Oferta powinna być złożona na załączonym formularzu ofertowym i zawierać wszystkie wymagane w nim informacje:

a. formularz ofertowy (załącznik nr 1),

b. wykaz wykonanych usług (załącznik nr 2),

c. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 3).

2. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych zgodnie z załącznikiem nr 4.

3. Do przedstawionej oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wykonujące zamówienie kwalifikacji zawodowych i uprawnień BHP określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 1997 r., nr 109, poz. 704 ze zm.), niezbędne dla osób pełniących zadania służby BHP.

4. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę do jej podpisania, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

5. W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru lub ewidencji, jako osoba upoważniona do reprezentowania i składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy, musi przedstawić upoważnienie w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy.

6. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.

7. Cena brutto wskazana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie wymogi, o których mowa w zapytaniu ofertowym, w tym zawierać wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz obejmować należne opłaty i podatki.

8. Wszystkie ewentualne upusty, rabaty, bonifikaty i promocje zastosowane przez Wykonawcę musza być uwzględnione w cenie oferty.

9. Wszystkie kwoty należy podawać w walucie polskiej.

VII. Termin i miejsce składania ofert

1. Ofertę sporządzoną według wzoru wskazanego w Załączniku nr 1 wraz z pozostałymi załącznikami i dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy rodzinie w Tomaszowie Maz. ul. Św. Antoniego 41, w formie pisemnej lub elektronicznie (skan podpisanych dokumentów) na adres e-mail: zamowienia@pcpr-tm.pl

2. Za datę decydującą uznaje się datę wpływu oferty.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4. Termin składania ofert upływa dnia 12 grudnia 2022 r.

5. Wszelkie pytania do treści zamówienia należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@pcpr-tm.pl

VIII. Przesłanki odrzucenia oferty

Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

• jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,

• będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

• nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń.

Oferta złożona po terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym nie podlega ocenie.

IX. Zastrzeżenia

1. Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

2. Zamawiający uprawniony jest do zmiany lub odwołania zapytania ofertowego, a także do rezygnacji z prowadzenia postępowania bez wyłonienia wykonawcy i bez podania przyczyny.

3. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:

a. nie została złożona żadna oferta,

b. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa maksymalną kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

c. zamawiający stwierdzi zaistnienie istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć wcześniej, a których zaistnienie powoduje niemożność zawarcia prawidłowej umowy,

d. wszystkie oferty zostaną odrzucone.

4. Wykluczeniu z postępowania podlegają wykonawcy, w stosunku do których stwierdzono konflikt interesów.

5. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia udzielane przez zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.

6. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Załączniki:

• Formularz ofertowy

• Wykaz wykonywanych usług

• Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

• Oświadczenie oferenta o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z zamawiającym

ZAŁĄCZNIKI:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Utworzono dnia 14.12.2022, 14:36

Zapytanie ofertowe - usługa bhp i ppoż

Utworzono dnia 29.11.2022, 15:53

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego bhp

Utworzono dnia 29.11.2022, 15:45

Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego bhp

Utworzono dnia 29.11.2022, 15:45

Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego bhp

Utworzono dnia 29.11.2022, 15:46

Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego bhp

Utworzono dnia 29.11.2022, 15:46

Zegar

Kalendarz

Rok wcześniej Miesiąc wcześniej
Kwiecień 2024
Miesiąc później Rok później
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Imieniny obchodzą